Tuesday, March 19, 2013

produk





Saristemcell mempunyai 2 produk istimewa iaitu Sari Agegard dan SariStemShape yang pertama didunia. Ia dirumus khas bagi meningkatkan keupayaan penjagaan kesihatan serta pembaikpulihan sel tubuh supaya anda menikmati kehidupan yang sihat dan produktif.

Produk SariStemcell dibangunkan dengan teknologi dwi sel induk (double ste cell)yang diperkasa dengan Teknologi Ozon (Ozon Fortified).

kandungan saristemcell juga mempunyai berbagai kandungan antioksidan yang tinggi dan bahan anti kanser.

BAHAN AKTIF DALAM SARI AgeGard:

Phytocelltec™ Malus Domestica, Ekstrak Sel Induk Greengage, Glutathione, Ekstrak Biji Apricot, Ekstrak Biji Anggur, Ekstrak Prun, Ekstrak Biji Kiwi, Ekstrak Wolfberry, Ekstrak Strawberry, Ekstrak Açaí Berry, Ekstrak Beras Yis Merah, Ekstrak Saw Palmetto, Ekstrak Bawang Putih, Vitamin C Dan Kolagen Marin.



Minuman kesihatan Produk Dato Sarimah StemCell - Sari StemCell boleh menjadikan hidup anda lebih bermakna dengan khasiat bahan istimewa dan bakal merubah taraf kesihatan anda.

Buah-buahan yang mengandungi kadar anti-oksidan yang tinggi seperti ekstrak biji anggur dan acai berry merupakan trend terkini dalam industri makanan dan minuman memandangkan kebolehannya dalam menguatkan tubuh badan manusia (imunisasi) dalam menghadapi rintangan penyakit-penyakit lazim.

Kombinasi hebat daripada campuran ekstrak buah-buahan dari seluruh dunia seperti Acai Berry, Ekstrak Prun, Ekstrak Biji Kiwi, Ekstrak Wolfberry, Ekstrak Strawberry, , Biji Anggur dan Swiss Apple Stem Cell dan diperkaya lagi dengan tambahan Biji Aprikot amat berkesan untuk Anti Kanser. Gabungan hebat teknologi Double Stem Cell di dalam produk Sari Stem Cell ini insyaalah membantu mengekalkan kesihatan dan menguatkan tubuh badan anda.

Kaya dengan pelbagai vitamin, mineral, fiber dan anti-oksidan. Berry Cell boleh membantu mencegah pelbagai penyakit yang berpunca dari radikal bebas, meningkatkan daya ketahanan badan, menurunkan paras kolesterol dan anti-oksidan (mencegah kanser).



Khasiat Produk Dato Sarimah Sari StemCell Anti Kanser & Rawat Sel

• Meningkatkan keanjalan arteri, kapilari dan salur darah.
• Meningkatkan sistem immune (antibodi).
• Meningkatkan metabolisma.
• Mengurangkan lemak berlebihan.
• Membantu membuang toksin badan, kurangkan alahan dan angin.
• Memperbaiki dan meningkatkan proses formasi protien.
• Mengurangkan risiko kanser dan membantu pesakit Jantung.
• Membantu kurangkan risiko Strok, sembelit, kencing manis, sakit sendi & hemorrhoids dll.
• Mengurangkan simptom daripada chemotherapy spt Kulit terbakar, urat mati, loya, kelesuan dan mcm2 lagi.
• Membantu pesakit Osteoarthritis and Osteoporosis
• Menambah tenaga suami/isteri



Sari StemShape mengandungi bahan aktif yang membantu meningkatkan kadar metabolisme dan mengurangkan pembentukan lemak agar anda mempu menikmati bentuk tubuh yang diidamkan.

BAHAN AKTIF DALAM SARI StemShape:

*Phytocelltec malus domestica,Ekstrak Sel Induk Greengage,Ekstrak Guarana, Estrak Koko,Ekstrak Malt,Vanillin, Maltodextrin,L-Carnitine,Garcinia Cambogia,Vitamin B,Serat Pemakanan,Serat Buahan Dan Ekstrak Biji Capsicum.



Apa itu "GAS OZON"?

GAS OZON ADALAH GAS (oksigen) YANG DIGUNAKAN BAGI MEREKA YANG MELAKUKAN RAWATAN "CUCI DARAH". DENGAN TEKNOLOGI TERKINI, PRODUK Sari Stem Cell ADALAH YANG PERTAMA DIDUNIA MEMASUKKAN GAS OZON KEDALAM PRODUK KESIHATAN.